Όταν πριν από χρόνια δανειζόμουνα από τον Άρθουρ Μίλλερ τον τίτλο «Ο θάνατος του εμποράκου» (στο βιβλίο μου Η ζωή ως διαδρομή, Οι Εκδόσεις των Φίλων, Αθήνα 2007) για να περιγράψω σε δοκίμιο τον βαθμιαίο θάνατο της μικρής επιχείρησης, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μέσα σε λίγα χρόνια η εξαφάνισή της θα ήταν τόσο ραγδαία, τόσο ολοκληρωτική όσο είναι στη σύγχρονη Ελλάδα. Δεν πρόκειται πια για σταδιακή πορεία που προέρχεται από την αλλαγή οικονομικών συστημάτων, αγοραστικών αναγκών, καταναλωτικών συνηθειών κ.λπ., είμαστε μάρτυρες ριζικής, αμετάκλητης εξαφάνισης της μεσαίας εμπορικής (βιομηχανικής, βιοτεχνικής) τάξης και παράπλευρα των μεσαίων αγροτικών μεγεθών. […]
Η συνέχεια στην έντυπη έκδοση του περιοδικού (τχ. 1).