Η μεγάλη αναγνωστική ανταπόκριση στο πρώτο μας ηλεκτρονικό τεύχος απέδειξε ότι η απόφασή μας εν μέσω πανδημίας να μετατρέψουμε μετά από 28 έντυπα τεύχη το Φρέαρ σε διαδικτυακό ήταν ορθή. Συνεχίζουμε λοιπόν δυναμικά να κάνουμε αυτό που ξέρουμε, δηλαδή να προσφέρουμε αξιανάγνωστα κείμενα και αφιερώματα σε θέματα ουσίας.
Το 2ο τεύχος ξεκινάει μ’ ένα ανέκδοτο δοκίμιο του πρόωρα χαμένου Δημήτρη Ελευθεράκη και κλείνει επίσης με τα αποχαιρετιστήρια κείμενα ορισμένων από τους φίλους του (Σταμάτης Πολενάκης, Φραγκίσκη Αμπατζοπούλου, Γιώργος Λίλλης, Δημήτρης Αγγελής). Στο τεύχος δημοσιεύονται δύο ανέκδοτες επιστολές από την αλληλογραφία Γιώργου Σεφέρη – Ιωάννας Τσάτσου σε επιμέλεια της νεοελληνίστριας Μάιλα Γκαρθία Αμορός, ενώ η Ασπασία Γκιόκα μας παρουσιάζει πληροφορίες για τη γνωριμία του Σεφέρη με τον Αμερικανό ποιητή Samuel Hazo και την επιρροή που άσκησε στο έργο του. Στο κυρίως σώμα περιλαμβάνονται ακόμα: ένα ανέκδοτο κείμενο του Κώστα Ταχτσή από το Φοβερό βήμα, δοκίμιο του Αναστάση Βιστωνίτη για τον «νεοφορμαλισμό», διηγήματα των Άκη Παπαντώνη, Βασίλη Τσιαμπούση, Λάκη Παπαστάθη, Τηλέμαχου Κώτσια, Ούρσουλας Φωσκόλου, Μιχάλη Μακρόπουλου, ποιήματα των Ντένις Ο’ Ντρίσκολ (μετάφραση: Σωκράτης Καμπουρόπουλος) Δήμητρας Χ. Χριστοδούλου, Γιώργου Μπλάνα, Μπάρμπαρας Πογκατσνίκ (μετάφραση: Ελευθερία Τσίτσα), Αθηνάς Βογιατζόγλου, Ν.Κ. Γερμανάκου (εισαγωγή-μετάφραση: Γιάννης Παλαβός). Ο Βρασίδας Καραλής μάς γνωρίζει τη σημαντική ποιήτρια της αυστραλιανής διασποράς Αντιγόνη Κεφαλά μ’ ένα δικό του κείμενο και μεταφράζοντας την πιο πρόσφατη ποιητική της συλλογή κι ένα αυτοβιογραφικό της κείμενο, ενώ η Εύη Γεροκώστα μάς παρουσιάζει τη μεταφραστική της εμπειρία.
Ακολουθούν δύο σημαντικά αφιερώματα: στο πρώτο, που αναφέρεται στη δύσκολη συμβίωση των ευρωπαϊκών δημοκρατικών αξιών με το όψιμα ριζοσπαστικοποιημένο ισλάμ, οι Νικόλας Σεβαστάκης, Φερνάντο Σαβατέρ (μετάφραση: Δημήτρης Αγγελής), Παναγής Παναγιωτόπουλος, Αγγελική Ζιάκα και Σταύρος Γιαγκάζογλου καταγράφουν τις δικές τους σκέψεις πάνω στο θέμα.
Το δεύτερο αφιέρωμα εξετάζει τη λογοτεχνική κριτική της εποχής μας ως πρόβλημα. Κριτικοί, νεότεροι και καταξιωμένοι, κλήθηκαν να καταθέσουν τις θέσεις του πάνω σε ερωτήματα σχετικά με την ποιότητα της σημερινής βιβλιοκριτικής, τα κριτήρια και τις επιρροές τους, την πρόκληση του να γράψει κάποιος αρνητική κριτική για ένα βιβλίο με αδυναμίες. Γράφουν οι: Ζήσης Δ. Αϊναλής, Άννα Αφεντουλίδου, Σπύρος Γιανναράς, Δημήτρης Δασκαλόπουλος, Τιτίκα Δημητρούλια, Αλέξης Ζήρας, Σωτηρία Καλασαρίδου, Βάγια Κάλφα, Μάρκος Καρασαρίνης, Αγγελική Κορρέ, Νίκος Λάζαρης, Δημήτρης Λεοντζάκος, Έλενα Μαρούτσου, Μπίλη Μητσικάκος, Ευγενία Μπογιάνου, Μάριος-Κυπαρίσσης Μώρος, Γιώργος Ν. Περαντωνάκης, Αριστοτέλης Σαΐνης, Μαρία Στασινοπούλου, Γιώτα Τεμπρίδου και Βαγγέλης Χατζηβασιλείου.
Οι μόνιμες στήλες του περιοδικού διακρίνονται στους «Αβυθομέτρητους καιρούς» και στις σελίδες κριτικής («Επί υδάτων πολλών»). Εδώ θα βρείτε δοκίμια επικαιρότητας και στοχαστικά κείμενα που γράφουν οι Κώστας Μελάς, Δήμητρα Κολλιάκου, Μαριαλένα Σπυροπούλου, Βαγγέλης Π. Κούμπουλης, Γιάννης Β. Κωβαίος, Γιώργος Κεντρωτής, Κώστας Βραχνός και Γιώργος Μητρούλιας, ενώ ο Θανάσης Θ. Νιάρχος ανασύρει αναμνήσεις από τα ημερολόγιά του.
Στις σελίδες της κριτικής γράφουν οι Αλέξης Ζήρας (σχόλια για τους Κ. Χαραλαμπίδη, Μ. Γκανά, Ζ. Δαράκη, Γ. Πατίλη, Μ. Μέσκο), Τιτίκα Δημητρούλια (για τον Κώστα Γ. Παπαγεωργίου), Νίκος Καζάζης (για τον Ρέυμοντ Κάρβερ), Γιώτα Τεμπρίδου (για την Τώνια Τζιρίτα Ζαχαράτου), Ιωσήφ Βιβιλάκης (για τη Σπυριδούλα Αθανασοπούλου-Κυπρίου), Σωκράτης Καμπουρόπουλος (για τον Στάθη Κουτσούνη) και οι Θωμάς Ιωάννου και Άννα Αφεντουλίδου (για τον Γιάννη Παπακώστα). Ο Νίκος Αλ. Μηλιώνης γράφει για τον εικαστικό Σεργκέι Άιζενσταϊν, ο Αχιλλέας Ντελλής για τις ταινίες του Κ. Μανουσάκη (1929-2005), ο Βασίλης Παπαδόπουλος για τη θέση της Μουσικής στο Γ΄ Ράιχ (Β΄ Μέρος), ενώ ο Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης συνεχίζει στο Night-Club των συνειρμών.
Το τεύχος κοσμείται με κολάζ του Γερμανού ποιητή και εικαστικού Michael Augustin και σχέδια του Ρώσου σκηνοθέτη Sergei Eisenstein.