Με κλασική διάθεση. Η τριλογία Ακυβέρνητες Πολιτείες του Στρατή Τσίρκα, 50 χρόνια μετά από την ολοκλήρωση της έκδοσής της. Επειδή όσες φορές κι αν διαβαστεί πάντα θα υπάρχει μια φράση, που μπορεί κανείς να ορκιστεί ότι τη διαβάζει πρώτη φορά.

Με πλακάτ. Ο θεατρικός μονόλογος Blackout: μια μικρή διαμαρτυρία με τον Χρήστο Σαπουντζή, σε κείμενα Χρήστου Οικονόμου και σκηνοθεσία Ειρήνης Μαργαρίτη. Επειδή οι λέξεις ερμηνεύονται με αλήθεια, πιο σκληρή κι απ’ την πραγματικότητα.

Με νέες φωνές. Η Ανθολογία Ποιητικών Διαλόγων με ποιήματα που διαβάστηκαν στον κύκλο εκδηλώσεων “Ποιητικοί Διάλογοι De Profundis”. Επειδή νέες φωνές, ιδιαίτερες και ετερόκλητες, συγκεντρώθηκαν και συγχρωτίστηκαν.

Με αλληλεγγύη. Η ταινία μικρού μήκους Οι Επισκέπτες του Θοδωρή Παπαδουλάκη, που προσεγγίζει με ευαισθησία το ζήτημα των προσφύγων και την προσφορά βοήθειας από τις τοπικές κοινωνίες που βιώνουν τη δική τους ξενιτιά. Επειδή ανοίγει μια πόρτα, μαζί εξώπορτα και εσωτερική.

Με παρέα. Στο Μοναστηράκι, Σαββατόβραδο, από νωρίς με τη φωνή της Μόρφως Τσαϊρέλη, αργότερα με τη δεξιοτεχνία του Νίκου Τατασόπουλου και στην επιστροφή με το “Εσπεράντο” του Δημήτρη Μυστακίδη. Δεν έχει επειδή, είναι μουσική.

[Πρώτη δημοσίευση στο ηλεκτρονικό Φρέαρ. Φωτογραφία: Thomas Hoepker.]